Hvor et produkt fik mig ind i en millionær: de 4 ting jeg lærte du skal Have i en vellykket Home Business

Da jeg arbejdede på en tankstation i Chandler Arizona, havde fastsættelse af forruder til en levende, gør kun $30.000 om året, jeg alle drev i verden for at lykkes.
Du ser, jeg var i en franchise. Jeg troede, at da jeg var kommet ind i min egen virksomhed, og hvis jeg arbejdede det hårdt nok, jeg ville have succes. Mand, var jeg død forkert.
Hvad jeg har lært er, at jeg kunne have alle de drev og beslutsomhed i verden, men medmindre jeg var bag en tidløs, konstant og stabil produkt, ville det være umuligt at lykkes.
Hvad jeg taler om, er en stedsegrøn produkt. Når jeg blev introduceret til den forretning, jeg er i øjeblikket i, lærte jeg hurtigt kraften i en evergreen produkt. En evergreen produkt er noget, der vil være omkring for en longtime. Alle har at være i stand til at bruge den. Det skal være et produkt i høj efterspørgsel konsekvent.
Sundhed og skønhed sektorer producerer stedsegrønne produkter. Men tag kosmetik for eksempel… der er kun 50% af det marked, du sælger til. Jeg fastsættelse af auto glas på en tankstation… Denne service dækket mere af markedet, som både mænd og kvinde kører biler. Men jeg var stadig meget begrænset. Første off… Jeg havde kun tilstrømning af biler kommer ind at en bestemt station. Og for det andet… nogle kunder, ønskede selv om de havde chips i deres forrude, min service fordi de allerede brugt et andet auto service center for alle deres auto behov.
Efter jeg fik ud af auto glas forretning og kom i gang med mulighed for jeg er i nu, alt klikkede. Jeg så hvordan to kæmpe markeder var kommet sammen, at skabe en vindende kombination. Hot markeder, såsom personlig udvikling og internettet er ikke kun stabil og konstant, men vil fortsætte med at vokse konsekvent i mange år fremover. Som vidt som begge markeder er bekymret… Jeg tror, vi er kun ved begyndelsen.
Jeg lavede $19,000 min første måned at indføre stedsegrønne produkter til markedet. Sidste uge, lavede jeg $73.000 sælge de samme produkter.
En ting jeg fandt ud af på min rocky road af forske forretningsmuligheder, er at undgå modeluner. Modeluner kommer i hurtigt og gå ud endnu hurtigere. De er upålidelige. Tage alle de kost-crazes, at bombarderer os med den nyeste sikker-ting til en slank fysik… Forestil dig hvad en rutsjebane, der ville være — salg går op og derefter falde lige ned. Derefter, du er færdig. Dine kunder er på den næste bedste ting.
Endnu vigtigere, kan jeg eventuelt står bag noget, jeg ikke tror helt på. Det må være et produkt, som producerer resultater, noget, der virkelig virker, og noget at jeg føler stor at indføre mine klienter til. Det handler om integritet. Produkter med integritet stå sin prøve af tid.
Jeg håber jeg har gjort det meget nemt for dig at skelne mellem en Evergreen produkt og noget, der vil lade dig ned. En Evergreen produkt skal være på plads i din virksomhed til at opnå succes. For at lære mere om de stedsegrønne produkter jeg støtter og om hvordan jeg lære folk at lave fem og seks-tal for en måned, besøge min hjemmeside: www.azmillionaire.com.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *